077-4000-926

קטגוריות עיקריות

שיטות המיתוג ומושגי יסוד בהדפסה צבעונית

מהו צבע פנטון (PANTON)?
צבעי פנטון (PANTON) – זהו סטנדרט בינלאומי שנולד בכדי ליצור תאום ציפיות בין הצבע המבוקש ע"י הלקוח לצבעי ההדפסה שיודפסו בפועל. באמצעות מערכת זו, ניתן להתאים בין מגוון הצבעים בסוגי הדפסות שונות ומגוונות. לכל אחד מהצבעים יש מספר פנטון קטלוגי וכן ההוראות איזה מינון מכל צבע יש לערבב כדי להגיע קרוב ככל האפשר לגוון הפנטון המבוקש.
*שימו לב שישנם כמה סוגי פנטון, הדפסה על מוצרים יש להשתמש בפנטון מסדרה PANTON-C.

מהו דפוס משי?
שיטה זאת מיועדת בעיקר למוצרים שטוחים בגדלים שונים ומחומרים שונים (בדים, פלסטיק,זכוכית, מתכת, עץ, קרמיקה ועוד).
דפוס משי היא שיטת הדפסה תוך שימוש בגלופות בעלות רשת צפופה ומיוחדת שעליה מוקרנת הגרפיקה הדרושה להדפסה.
בכל גלופת משי ניתן להקרין גרפיקה אחת בגודל אחד ולבצע איתה הדפסה בצבע אחד ולכן במידה ונרצה לשלב צבעים או להדפיס את אותה הגרפיקה אך במידות אחרות יש צורך להכין גלופות נוספות.
שיטת הדפסה זו נחשבת איכותית מאוד ומתבצעת ע"י הדפסה של כל צבע בנפרד כלומר אם נרצה להדפיס כחול ואדום על מוצר יהיה צורך לבצע הדפסה בכחול ולאחריה באדום ולא כמו שאנו רגילים ממדפסת צבע שמדפיסה את 2 הצבעים בו זמנית.
מוצרים נפוצים בדפוס משי: חולצות, כובעים, שמשיות, תיקים, נרתיקים, פולדרים, תגים, מחזיקי מפתחות, קופסאות ועוד.
יתרונות השיטה: הדפסה עמידה ואיכותית המתאימה למוצרים גדולים ולמוצרי טקסטיל.

מהו דפוס טמפון?
שיטה זאת מיועדת בעיקר למוצרים קטנים עגולים או שטוחים מחומרים שונים (פלסטיק, זכוכית, מתכת, עץ, קרמיקה ועוד).
דפוס טמפון היא שיטת הדפסה המשתמשת בגלופות מתכת אשר עליהן מובלטת הגרפיקה המיועדת להדפסה ובמכונת ההדפסה ישנה חותמת מיוחדת שמעבירה צבע מהגלופה למוצר.
בכל גלופת טמפון ניתן להשתמש בגרפיקה אחת בגודל אחד ולבצע איתה הדפסה בצבע אחד ולכן במידה ונרצה לשלב צבעים או להדפיס את אותה הגרפיקה אך במידות אחרות יש צורך להכין גלופות נוספות.
מוצרים נפוצים בדפוס טמפון: עטים, כוסות, מחזיקי מפתחות, קופסאות, תגים ועוד.
יתרונות השיטה: הדפסה עמידה תוך תהליך הדפסה מהיר וזול יותר מדפוס משי כאשר מדובר בכמויות גדולות.

מהו דפוס סובלימציה צבעוני?
שיטה זאת מיועדת להדפסה צבעונית על מוצרים לבנים או כסופים עמידים בחום - מדובר בהדפסה גבוהה בעלת אחוז פוליאסטר גבוה או ציפוי פולימרים - מתאים גם למוצרים שטוחים ועגולים מחומרים שונים (בד, פלסטיק, זכוכית, מתכת, עץ, קרמיקה ועוד).
דפוס סובלימציה היא שיטת הדפסה המשתמשת במדפסת מיוחדת המדפיסה גרפיקה צבעונית עם צבעים מיוחדים על נייר מיוחד אשר מגוהץ למוצר ע"י מכבש שטוח או עגול המתאים למוצר הנבחר.
ברגע הגיהוץ נוצרת פעולה כימית אשר הופכת את הצבע המיוחד לגז שעובר ומתמזג עם המוצר ולכן מתקבלת הדפסה צבעונית מרהיבה ואיכותית ביותר.
מוצרים מיוחדים לדפוס סובלימציה: ספלים, תחתיות עץ, מחזיקי מפתחות, תגי שם ממתכת, תיקים, שמשיות, מטריות ועוד.
יתרונות השיטה: הדפסה צבעונית, אפשרות הדפסה בכמויות קטנות יחסית, אפשרות למידע מתחלף כגון שם עובד או תמונת ילד.
** לרוב המוצרים המתאימים לסובלימציה יקרים מהמוצרים הנפוצים מכיוון שתהליך ציפוי המוצר בפולימרים מייקר את עלותו.

מהו דפוס דיגיטאלי על בדים?
שיטה זאת מיועדת להדפסה צבעונית על בדים כהים או בהירים העשויים מכותנה או מפוליאסטר.
שיטה זאת מתבצעת במדפסת צבעונית מיוחדת אשר מדפיסה צבעים מיוחדים על נייר מדבקה מיוחד אשר מגוהץ על הבד בחום גבוה.
בדרך זו נוכל לקבל לוגו צבעוני או תמונה מרהיבה.
החיסרון בשיטה זאת היא שמכיוון שמדובר בכביסה שאינה עדינה מספיק יתכן שהדפוס ידהה, אך יש אפשרות בבתי דפוס מסוימים לשדרג את ההדפסה להדפסה עמידה בUV שהיא עמידה יותר מההדפסה הסטנדרטית.
מוצרים נפוצים לדפוס דיגיטאלי על בדים: חולצות, כובעים, תיקים, שמשיות, מטריות ועוד.
יתרונות השיטה: הדפסה צבעונית, אפשרות הדפסה בכמויות קטנות יחסית, אפשרות למידע מתחלף כגון שם עובד או תמונת ילד.

מהי רקמה על טקסטיל?
שיטה זאת מיועדת למיתוג של בדים מסוגים שונים ובעוביים שונים – כ- 6-12 צבעים שונים באותה הרקמה.
בשיטה זאת יוצרים דיסק ("גלופה") המכיל את התוכנית של התפרים אשר ירקמו, לפי הסדר ובצבעים השונים.
ניתן לרקום באותה הרקמה מספר רב של צבעים אך הצבעים הם אחידים ולפי המגוון המצוי בבית הרקמה (כלומר יש לקחת בחשבון שלא ניתן לדייק בגוון של הלוגו אך ניתן למצוא חוט בצבע דומה)
רקמה ניתן לבצע לרוב עד לקוטר של 16-18 ס"מ כאשר חשוב שלמוצר יהיה מקום להכניס את מכונת הרקמה.
מוצרים נפוצים ברקמה: חולצות פולו ואלגנט ,כובעים, מגבות, תיקים, מעילי פליז, צעיפים ועוד.
יתרונות השיטה: ניתן לרקום יותר צבעים באותה העלות, רקמה נתפסת כאיכותית ומושקעת יותר, יש אפשרות לרקום גם בכמויות קטנות יחסית.

מהי חריטה בלייזר?
שיטה זאת מיועדת למיתוג מוצרי מתכת בעיקר אך גם מוצרי עץ, זכוכית וקריסטל בגדלים קטנים יחסית.
בשיטה זאת יוצרים דיסק ("גלופה") צורנית המאפשרת שילוב גרפיקה וטקסט אשר אותה נחרוט על המוצר.
החריטה למעשה חושפת את הצבע שנגלה מתחת לצבע המוצר (לרוב כסוף אך לפעמים מוזהב) כאשר במוצרי מתכת ניתן להוסיף תהליך כימי של השחרה ללא עלות.
מוצרים נפוצים בחריטה: עטי מתכת, מחזיקי מפתחות, דיסק און קי, מעמדי עץ, כוסות טרמיות מנירוסטה ועוד.
יתרונות השיטה: חריטה מתקבלת כתחליף הגיוני למיתוג לוגו בעל מספר צבעים על אף שהוא בצבע אחד, חריטה נתפסת כאיכותית ומושקעת יותר מדפוס, יש אפשרות לחרוט גם בכמויות קטנות יחסית.

מהו דפוס דיגיטאלי על מוצרי נייר או פוליפרופילן?
שיטה זאת מיועדת להדפסה על נייר או פוליפרופילן (חומר פלסטי דק) בעובי משתנה אשר ניתן גם להצמידו לקרטון או לחומרים נוספים - אך גם בכמויות קטנות.
שיטה זו מבוססת על מדפסת שמדפיסה ישירות על דפים בעוביים שונים.
מוצרים נפוצים בדפוס אופסט: כרטיסי ביקור, מחברות, דפים צבעוניים, קופסאות דופלקס ועוד.
יתרונות השיטה: יכולת הדפסה צבעונית בכמויות קטנות.

מהו דפוס אופסט על מוצרי נייר או פוליפרופילן?
שיטה זאת מיועדת להדפסה על נייר או פוליפרופילן (חומר פלסטי דק) בעובי משתנה אשר ניתן גם להצמידו לקרטון או לחומרים נוספים - בכמויות גדולות.
שיטה זו מבוססת על ידי דחיקת צבע באמצעות שמן ומים.
בכל מקום על גבי המוצר בו יופיע האלמנט, ייתפס הצבע ואילו במקומות בהן אין אלמנט הצבע ידחה באמצעות המים ויישאר חלק.
מוצרים נפוצים בדפוס אופסט: פליירים, מחברות, כרטיסי ביקור, מדבקות, דפים צבעוניים, קופסאות דופלקס ועוד.
יתרונות השיטה: יכולת שליטה בגווני ההדפסה, הדפסה צבעונית, מהירה וזולה יותר מדפוס דיגיטאלי כאשר מדובר בכמויות גדולות.

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת