077-4000-926

קטגוריות עיקריות

 

יש הטוענים כי עוד שחר ההיסטוריה של המסחר הקמעונאי, ואולי אף לפני כן, אחת מן הדרכים הקדומות ביותר להגיע לקהלי לקוחות חדשים הייתה באמצעות מוצרי קידום מכירות. וגם בתקופה המודרנית, מסתבר שתעשיית מוצרי הפרסום היא תעשייה משגשגת ופופולארית. על מה מבוססת הצלחתה של שיטת שיווק זו?

מחקר שנערך בנושא מציע רמז לתשובה: החוקרים צפו בחסידי הארי קרישנה המחלקים פרחים להולכים ושבים. הם גילו שבעקבות קבלת הפרח מהחסידים, גברו הסיכויים שהם יתרמו מכיסם או לכל הפחות ישמעו מה יש לחסיד להציע להם. האם אתם מתחילים לזהות את הפוטנציאל העצום של מוצרי קידום מכירות? במאמר זה נספר לכם כיצד אתם יכולים לרתום אותו לטובת קידום העסק שלכם.

כיצד מוצרי קידום מכירות יכולים לשמש ככלי שיווק מוצרים יעיל?

· תחילת מערכת היחסים – כדי שבכלל תהיה אפשרות שהלקוח ירכוש מכם מוצר או שירות, צריכה להיות ביניהם מערכת יחסים כלשהי. מוצרי קידום מכירות מהווים דרך מצוינת לפתוח את מערכת היחסים בין המוכר לקונה. לעומת פרסומות, הנחשבות לאמצעי שיווק מוצרים פולשני למדי, בדרך זו אתם יוצרים קשר חיובי עם הלקוח הפוטנציאלי. בנוסף, מוצרי פרסום מעניקים לכם הזדמנות פז, מעין "אישור", לפנות לאדם ברחוב, לשבור את הקרח בקלות, ולהציע לו להפוך ללקוח.

· העמקת היחסים – לאחר שהאדם התוודע למוצר או לשירות שאתם מציעים, תנאי בסיסי שחייב להתקיים בדרך להפיכתו ללקוח, הגיע הזמן לשדרג את היחסים ביניכם. כאשר אדם מקבל מתנה, במובן מסוים הוא מרגיש מחויב להחזיר טובה. אתם כבר יכולים לנחש כיצד אתם יכולים להשתמש בנתון זה בשביל שיווק מוצרים יעיל. למעשה, לפי מחקרים בנושא שיווק כמחצית מהאנשים שקיבלו מוצרי קידום מכירות הפכו בהמשך ללקוחות. ובנוסף, כ-40 אחוז אמרו שגברו הסיכויים שהם יהפכו ללקוחות, בעיקר מוצר הפרסום שהם קיבלו.

· משיכת תשומת לב – עולם העסקים הוא עולם תחרותי עד כדי כך, שאם בעלי עסקים לא ינקטו במגוון דרכים חדשות למשיכת לקוחות, הם פשוט לא יצליחו לשרוד מול כל המתחרים שלהם. מוצרי קידום מכירות הם כלי מצוין אשר באמצעותו עסקים יכולים למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים חדשים. בנוסף, פעמים רבות לקוחות שמקבלים מוצרי פרסום ימשיכו לפרסם את העסק שלכם, בין אם בצורה מודעת ובין אם בצורה בלתי מודעת. הם יכולים לספר לחברים שלהם שהם קיבלו מוצר בחינם, או שהם פשוט יסתובבו עם חולצה שלכם ויעוררו את סקרנותם של האנשים מסביבם.

· תשכחו מפלחי שוק – אחד מן היתרונות הגדולים והחשובים ביותר של מוצרי קידום מכירות, בניגוד לפרסומות מסורתיות, הוא שאתם לא חייבים לפנות אל קהל יעד מסוים. פעמים רבות בעלי עסקים חושבים שאם הם יצליחו לפנות עם הפרסומות שלהם לקהל היעד הדמיוני שלהם, הם יצליחו להגדיל את רווחיהם בצורה ניכרת. אך למעשה, מדובר על אשליה ותו לא. מוצרי פרסום יאפשרו לכם לשבור לרסיסים את האשליה הזה, ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם פי עשרות מונים. מוצרי פרסום, במיוחד אם הם מביאים תועלת וניידים, יכולים להתפשט בקרב אוכלסיות עצומות. בדרך זו תוכלו להגיע לקהלי יעד שמעולם לא חשבתם שיתעניינו במוצרים או בשירותים שאתם מציעים.

 

 

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת