077-4000-926

קטגוריות עיקריות

פרסום על גבי מוצרים - המדריך המלא

הדפסה על מוצרים היא דרך מצוינת וזולה לשיווק ולפרסום החברה.
מחקרים מלמדים כי, שימוש נכון ומשוכל במוצרי פרסום ממותגים, הוא לא פחות אפקטיבי בהשוואה לאמצעי הפרסום המסורתיים ההמוניים (טלוויזיה, רדיו, עיתון ושלטי חוצות).

עוד מלמדים המחקרים, כי אחוז האנשים שזוכרים את שם המפרסם, הודות למוצר שקיבלו ממנו במתנה, הינו גבוה מאוד.

ריכזנו עבורכם כמה טיפים והמלצות לפרסום אפקטיבי של מוצרים:

מתנה שימושית – חברות, המתמחות בשיווק מוצרי פרסום מחזיקות בגאון היצע בלתי נדלה של מוצרים איכותיים. מומלץ לבחור במוצרים שישמשו את לקוחותיכם על בסיס יומיומי: עטים, כוסות, מעמדי ממו, פד לעכבר, מגבות, צלון לרכב ועוד. הדפסה על מוצרים שימושיים תבטיח שהלקוח יזכור אתכם לאורך זמן.

בידול – לקוחות רגילים לקבל מתנות מספקים ומנותני שירות. על מנת שהמתנה שלכם לא תישכח בין עשרות המתנות הנוספות, עליכם ליצור בידול ולהעניק יתרון יחסי למוצר הפרסום שלכם.
היתרון יכול לבוא לידי ביטוי בבחירה של מוצר פרסומי עם ערך סנטימנטלי מיוחד, למשל.
יצירתיות, חדשנות, דמיון מפותח ומעוף, הם העקרונות שינחו אתכם בבחירת מתנה מקורית וייחודית, עבור לקוחותיכם היקרים.

התאמה לקהל היעד – בחירת מוצרי קידום מכירות צריכה להיות מותאמת לאופי החברה ולקהל היעד שלכם. כך לדוגמה, חברת היי-טק תחלק כיסוי לאייפון, דיסק או קי או מוצרי USB שונים, חברת קייטרינג תעניק גאדג'טים למטבח וכו'.

חשיפה – מטרת הפרסום היא ליצור חשיפה נרחבת, הן בפני הלקוחות הקיימים והן בפני לקוחות פוטנציאליים. בחירה של מוצרים מסוימים תאפשר לכם להשיג את המטרה – מוצרי משרד שימושיים, מוצרים לרכב, מוצרים לחוף הים וכו'.

שטח פרסום גדול – מומלץ לבחור במוצרים בעלי שטח הדפסה נרחב, על מנת שתוכלו להבליט ולהדגיש את הפרטים החשובים לגבי העסק שלכם – לוגו, שם החברה וכתובת האינטרנט.

מסר קצר – גם אם בחרתם במוצרים גדולים, בעלי שטח גדול להדפסה, אל תלאו את הלקוחות בהמון מידע.
זכרו! מוצרי פרסום נועדו להעביר מסר קצר וקליט, הכולל בעיקר את הפרטים הטכניים והחשובים של החברה, שירותיה או מוצריה.

איכות הדפסה – חברות גדולות, המתמחות בשיווק מוצרי קידום מכירות, תצענה לכם מגוון אפשרויות הדפסה איכותיות (הדפסה דיגיטאלית, רקמה מודפסת, הדפסה צבעונית ומודגשת וכו'). חשוב להתאים את סוג ההדפסה למוצר וכן לוודא את איכות ההדפסה ועמידותה לאורך זמן.

בחירת חברת פרסום – חברות לשיווק מוצרי קידום מכירות ומוצרי פרסום צצות כפטריות לאחר הגשם. התפקיד שלכם לבצע סינון ולבחור בחברה מקצועית, שתספק לכם מוצרים איכותיים ועמידים. הקפידו לבחור בחברה גדולה ומבוססת, המבצעת בדיקות איכות למוצרים שהיא משווקת וכן, דואגת לספק אותם תוך מספר ימים.

מוצרי פרסום הם כלי יעיל ומוכח לקידום מכירות. היתרון היחסי שלהם, הם עלותם הנמוכה, ביחס לאמצעי הפרסום האחרים. בחירה נכונה של מוצרי קידום מכירות, תגביר את החשיפה של העסק שלכם וכפועל יוצא מכך, תגדיל גם את נתח השוק.

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת