077-4000-926

קטגוריות עיקריות

מוצרי קידום מכירות כמדיה שיווקית

כל עסק, בין אם מדובר על עסק משפחתי קטן ובין אם מדובר על תאגיד רב לאומי, צריך לעסוק בקידום מכירות. במיוחד בתקופה שלנו, בה על כל פלח שוק קטן וייחודי יש מאבק של לפחות כמה חברות, חשוב תמיד להיות מעודכנים לגבי השיטות המוכחות והיעילות ביותר לקידום המכירות של העסק שלכם. אז אם יש לכם עסק ואתם מחפשים אחר דרכים חדשות, מקוריות ויעילות לשיווק העסק שלכם לקהלים חדשים, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא מאמר זה וללמוד על הכוח הרב של מוצרי קידום מכירות , מתנות ללקוחות
וגם
מתנות לחגים בכל הנוגע לקידום העסק שלכם.

כיצד מוצרי קידום מכירות משמשים כמדיה שיווקית?

הם מפיצים את העסק ברבים

– אם אתם מעניקים ללקוחות שלכם מתנות לחגים, ובמיוחד אם מדובר במתנות שימושיות הנושאות את המותג שלכם, אתם למעשה מבטיחים שכמות עצומה של אנשים תיחשף לעסק שלכם. בדרך זו יוצרים מודעות למותג שלכם, שבעתיד תתורגם לרווחים עבורכם.

הם עוזרים לכם להעריך את לקוחותיכם
– מתנות ללקוחות או מתנות לחגים הן כלי נהדר באמצעותו אתם יכולים להראות ללקוחות שלכם עד כמה אתם מעריכים אותם על כך שבחרו בכם. בדרך זו תוכלו לשמור על מערכת יחסים חיובית עם הלקוחות, ולהבטיח שהם ירצו לחזור אליכם שוב ושוב.

הם מהווים תמריץ ללקוחות
– נניח שהקמתם מועדון לקוחות שמציע הנחות בלעדיות, או אולי אתם מעוניינים לצאת במבצע למכירת מוצרים מסוימים, הענקת מתנות ללקוחות בהחלט תגביר את הסיכויים שלכם להגיע ליעד המכירות שהצבתם לעצמכם.

כיצד להפוך מתנות ללקוחות או מתנות לחגים למדיה שיווקית?

מתן ערך מוסף

– בניגוד גמור לאמצעי פרסום אחרים, עלונים לדוגמא, אשר אין להם ולו ערך שימושי זעום עבור האדם שנחשף אליהם, מוצרי קידום מכירות בצורותיהן השונות (למשל, מתנות ללקוחות או מתנות לחגים) נותנות לאדם ערך מוסף. במקום שהוא יראה את העלון בתיבת הדואר וישליך אותו לפח לאחר שניות ספורות, על ידי מתן ערך מוסף לאותם מוצרי קידום מכירות, אתם למעשה מבטיחים שהאדם ירצה להחזיק את המוצר בביתו. פירוש הדבר שהוא ייחשף אליו שוב ושוב, וכך למעשה הפכתם מתנות ללקוחות לכלי שיווקי רב עוצמה.

כניסה בדלת האחורית

– במיוחד בתקופה בה אנו חיים, אנשים מופצצים מדי יום ביומו באינספור מסרים פרסומיים. בין אם מדובר על פרסום בעיתון או פרסומת בטלוויזיה, אנשים כה התרגלו למסרים פרסומיים, עד שהם למדו לזהות אותם ואפילו לפתח נגדם חסינות. מתנות לחגים או מתנות ללקוחות מהווים חלופה מקורית ויעילה לכל אמצעי הפרסום היעילה, מפני שמדובר על פרסום אשר מתבצע בדרכים עקיפות ועדינות יותר.

• תנו להם סיבה להסתקרן – בסופו של דבר אין זה משנה אילו מוצרים קידום מכירות תבחרו להעניק במתנה, מפני שעבורכם המסר השיווקי הוא מה שחשוב. כדי להעביר מסר בצורה יעילה, במיוחד אם מדובר על מתנות ללקוחות, חשוב לעורר את סקרנותם ולגרום להם לרצות לפנות אליכם מרצונם החופשי.

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת