077-4000-926

קטגוריות עיקריות

 

חלוקת מתנות ללקוחות או לעובדים בעונת החורף נחשבת לעוד דרך לחיזוק הקשר עם הארגון, ליצירת מעגל לקוחות נאמנים ולהגדלת היקף המכירות בחברה.

במאמר זה נספר לכם כיצד תוכלו לפנק את הלקוחות, העובדים והספקים גם בעונה הגשומה והקרירה של השנה:

· התאמת המתנה לעונת החורף– בשלב הראשון חשוב להתאים את אופי המתנה לעונת החורף. אמנם בארצנו הקטנטונת החורף לא קשה במיוחד, אך מתנות מחממות ומפנקות לימים הקרים תמיד תתקבלנה בברכה. שמיכת פליז רכה, כוס תרמית מעוצבת, ערכת קפה, כובע צמר מפנק ומטריה דקורטיבית, הם רק חלק מהמתנות הייחודיות שתוכלו להעניק בעונת החורף ללקוחותיכם הנאמנים או לעובדיכם המסורים.

· מתנות לחגים– חנוכה או ט"ו בשבט מהווים הזדמנות מצוינת לחלוקת מתנות ברוח החג (וברוח החורף כמובן). שי לחגים מקבל גם את המשמעות של מתנה חגיגית, ערכית ומיוחדת. מתנה חורפית ומחממת לחג החנוכה תתרום באופן ניכר לחיזוק הקשר של העובדים ו/או הלקוחות עם הארגון ולתחושת השייכות שלהם. לדוגמה – מתנה הכוללת שמיכת כירבולית מפנקת וחנוכייה דקורטיבית, מסמלת הן את החג עצמו והן את העונה הגשומה.  

· התאמה לקהל היעד– בחירת מתנות לעובדים או ללקוחות צריכה להתבסס גם על התאמה לקהל היעד. אם, לדוגמה, תרצו להעניק מתנה למנהלי מכירות ועובדי שטח, הרי שמטריה איכותית תחשב למתנה פרקטית. לחילופין, כוס תרמית מפנקת תתאים יותר לעובדי משרד.

· בחירת מתנות איכותיות– לרשותכם עומד היצע מגוון ומרשים ביותר של מתנות ומוצרי פרסום לחורף. מומלץ לבחור בחברות וותיקות ומקצועיות המתמחות בשיווק מתנות ומוצרי פרסום איכותיים ואמינים. שכן, בחירה איכותית של מתנות ללקוחות ומתנות לעובדים מסייעת במיתוג העסקי של החברה, ביצירת בידול ויתרונות יחסיים מול המתחרים הקיימים בשוק ובמיצוב הגבוה של הארגון בעיני הסביבה.

· אפקט פרסומי– מעבר לרצון לפנק את הלקוחות והעובדים, אתם גם רוצים להשיג אפקט פרסומי. מסיבה זו, כדאי לבחור במתנות איכותיות ושימושיות שתגדלנה את החשיפה לחברה, למוצריה ולשירותיה, הן בפני הלקוחות הקיימים והן בפני לקוחות הפוטנציאליים. סלוגן החברה המתנוסס בגאון על מוצרים יום יומיים בסיסיים, כדוגמת מטריה איכותית מעוצבת או קפוצ'ון מחמם ומפנק, נחרט בתודעה של הלקוחות. מדובר בפרסום סמוי שאינו יוצר אנטגוניזם בקרב הלקוחות, אך עם זאת מגביר את החשיפה באופן אפקטיבי גם בהשוואה לשיטות פרסום יקרות ואגרסיביות יותר (וכפועל יוצא מכך, מגדיל את מחזור המכירות ואת הרווחיות של החברה)

· עיתוי הרכישה– מומלץ לבחור את המתנות ללקוחות ואת המתנות לעובדים מבעוד מועד (אפילו מהקיץ) וזאת כדי שתוכלו להבטיח בחירה איכותית והתאמה אידיאלית של המוצרים לעונה הגשומה של השנה.

אין ספק כי הענקת מתנות לעובדים וללקוחות בעונת החורף היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית שלכם. בחירה נכונה ומושכלת של מתנות איכותיות, תסייע לכם בהשגת המטרות והיעדים הפרסומיים והשיווקיים שהצבתם לעצמכם.

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת