077-4000-926

קטגוריות עיקריות

מהם מוצרי הפרסום שכל עסק המשרת לקוחות צריך?

אחד האתגרים המרכזיים שעומדים בפני כל עסק המשרת לקוחות הוא השגת לקוחות חדשים ושמירה על נאמנותם של הלקוחות הקיימים כך שיישארו עם העסק לטווח הארוך ויפיצו פה לאוזן חיובי.
עסקים משקיעים באתגר הזה מאמצים ומשאבים רבים – החל בתקציבי פרסום וכלה בתוכניות שימור לקוחות.
אחת הדרכים היעילות לשמור על קשר עם הלקוחות שלך היא פשוט להשאיר את העסק שלך במודעות שלהם כל הזמן. להשאיר להם משהו ממך. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול להשאיר להם הוא מתנה קטנה וממותגת עם שם בית העסק שלך, הסלוגן או דרכי ההתקשרות עימך. מתנות כאלה הן מוצרי פרסום המשמשים בעצם למטרת קידום מכירות- במידה ותבחר מוצר שיתאים ללקוח הוא ישמח להשתמש בו ובעקיפין, ימשיך להיזכר בך כל הזמן בקונוטציות חיוביות וגם יחשוף אותך בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים.

איך מתאימים מוצרי קידום מכירות לעסקים המשרתים לקוחות?
מוצרי קידום מכירות יכולים להיות כמעט כל מוצר החל בשוקולד וכלה במכתבייה מהודרת.
הכל תלוי במטרה שלכם אבל יותר מכך, בקהל הלקוחות שלכם. התנאי הראשון בקידום מכירות מוצלח הוא שמוצר הפרסום יתאים ללקוח. המטרה שלכם יכולה להיות חשיפה ממוקדת וקצרת טווח או חשיפה מתמשכת וארוכת טווח. לחשיפה קצרה יתאימו מוצרי קידום מכירות מתכלים אך בולטים ומושכים את העין ולקידום מכירות ארוך טווח, יתאימו מוצרי פרסום מותאמים אישית לקהל היעד שלכם. עליכם לחשוב על הלקוח שלכם, מיהו, מה הרצונות ומה בצרכים שלו, איזה מוצר עשוי להיות באמת רלוונטי ושימושי עבורו. מוצרי פרסום שלא מתאימים לצרכי הלקוח הם מוצרים שיימצאו את עצמם חסרי שימוש במוקדם או במאוחר ומיותר לציין שלא יחזירו את ההשקעה הכספית.

איך מתאימים את מוצרי הפרסום למטרה?
מוצרי פרסום שנמצאים עם הלקוח במשרד – האם הלקוח שלך עובד בסביבה משרדית? אם כן, מוצרי פרסום שמותאמים למשרד יכולים להיות רלוונטיים עבורו ומצוינים עבורך. רוב שעות היום שלנו עוברות עלינו במקום העבודה והמשרד של הלקוח מהווה גם מקום אידיאלי לחשיפה עבור לקוחות פוטנציאליים נוספים- קולגות ממקום העבודה, אנשים המגיעים לפגישות.
לוח שנה, שעון קיר, יומן שבועי, מעמד לפתקים או מעמד לכרטיסי ביקור- כל אלה הם מוצרי קידום מכירות המתאימים מאוד לסביבת עבודה משרדית.
מוצרי פרסום שהולכים עם הלקוח בכיס – במידה והלקוח שלך לא יושב במקום אחד אלא דינאמי ונייד, מוצרי קידום המכירות המתאימים ביותר עבורו הם כאלה שיוכלו ללכת איתו לכל מקום- עטים, ארנקים, מחזיקי מפתחות, מושלמים עבור לקוחות כאלה. במידה והמוצרים איכותיים, הם ישמשו את הלקוח וישאירו אותך בתודעתו לזמן רב.
מוצרי פרסום שהלקוח ייקח איתו כמזכרת– אלה מוצרים המתאימים בדרך כלל כאשר אנו משתתפים בתערוכות וכנסים. מוצרים לתערוכות יכולים לשמש לחשיפה נקודתית ויכולים ללוות את הלקוח כמזכרת מהתערוכה. מוצרים כמו שוקולד ממותג יכול לשמש לחשיפה נקודתית, בעוד שכמזכרת ארוכת טווח יתאימו מוצרים כמו עט או יומן. גם כאן, הדגש הוא על התאמת מוצרים לתערוכות לקהל היעד שמגיע לתערוכה
על מנת להבטיח שהלקוח הפוטנציאלי אכן ימצא עניין במתנה, ישמור עליה ויעשה בה שימוש.

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת