077-4000-926

קטגוריות עיקריות

כיצד תבדל את מוצרי הפרסום שלך מהמתחרים שלך?

בעידן התחרותי של ימינו, חברות, המעוניינות לפתח את עסקיהן ולהגדיל את נתח השוק שלהן, צריכות להבליט את יתרונותיהן היחסיים באמצעות בידול ומיתוג לארגון ולמוצריו.
מוצרי פרסום נחשבים לדרך אפקטיבית ומוזלת (יחסית) להשגת המטרה.

יצירת הבידול הכרחית להשגת היתרונות היחסיים, כיוון שרוב הארגונים משתמשים במוצרי קידום מכירות, כשיטה מועדפת לפרסום ושיווק העסק שלהם.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר דרכים לבידול מוצרי פרסום וקידום מכירות:

איכות מוצרי פרסום ומתנות ללקוחות – לאיכות מוצרי הפרסום יש השפעה מכרעת על רמת שביעות הרצון של הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים. לכן, חשוב לבחור בחברה גדולה ומבוססת, המשווקת רק מוצרי קידום מכירות שעברו בקרת איכות קפדנית.

עמידות של מוצרי קידום מכירות – אורך חיי המוצר מהווה אינדיקציה נוספת לרמת האיכות שלו וכפועל יוצא מכך גם לחיזוק המיצוב של החברה כחברה מובילה בתחומה. חשוב לבחור במוצר איכותי ועמיד ולוודא שגם ההדפסה של הלוגו או הסלוגן תהייה איכותית ועמידה לאורך זמן.

עיקרון הראשוניות – אחת הדרכים היעילות ביותר לבידול מוצרים, היא שמירה על עקרון הראשוניות. בחירה במוצר חדש, מקורי וייחודי יזוהה עם החברה ויאפשר לה ליצור מובילות וחדשנות, גם אם המתחרים יחקו אותה בשלב מסוים. דוגמה – חברת היי טק יכולה לבחור לחלק גאדג'ט ממותג וחדש (שרק יצא לשוק) ללקוחותיה הקיימים ו/או הפוטנציאליים.

מתנות יצירתיות – חשיבה יצירתית בבחירת מוצרי הפרסום עשויה להוביל ליתרון תחרותי משמעותי. מתנות ללקוחות שאינן נחשבות קונבנציונאליות, כדוגמת שמשיה מודפסת בתקופת הקיץ, או כרית ממותגת בהחלט יצרו את אפקט ההפתעה.

עיצוב חדשני וייחודי – עיצוב נאה, חדשני, מקורי ומיוחד ייצור הן את הרושם הראשוני החשוב בקרב הלקוחות והן את הרצון להמשיך ולהשתמש במוצר. שיקולי העיצוב צריכים להתבסס על בחירה של אריזה יפה, צבעים מיוחדים, סגנון הדפסה, הוספת איורים לטקסט, במידת האפשר ועוד.

הבלטה של לוגו החברה – הבלטה של לוגו החברה (במיוחד על מוצרי פרסום קונבנציונאליים וחד גוניים) מאוד חיונית ליצירת בידול ויתרון תחרותי. כיום, חברות גדולות, המתמחות בשיווק מוצרי פרסום, מציעות מגוון שיטות הדפסה ייחודיות – חריטה, רקמה ממוחשבת הדפסה צבעונית ועוד ועוד...

מוצרי פרסום עם ערך מוסף – הענקת ערך מוסף למוצרי פרסום וקידום מכירות הדומים למוצרים של חברות מתחרות, תורמת באופן משמעותי ליצירת בידול ויתרון יחסי. לדוגמה – אם חברות רבות מחלקות ללקוחותיהם אוגדן, ארגון אחר יוכל לבחור להפתיע את לקוחותיו עם אוגדן אקולוגי, מקרטון ממוחזר וכך, בעצם, ליצור את הבידול הנדרש.

כיום, כל חברה צריכה להשקיע זמן ומשאבים במציאת דרכים ליצירת בידול למוצרי פרסום, על מנת להשיג את היעדים השיווקיים והפרסומיים שהיא הציבה לעצמה.

כיוון שלרשות הצרכן עומדות מגוון אפשרויות של מוצרים זהים או דומים, צריך לחשוב איך לעורר את העדפותיו, באמצעות יצירת קשר אמוציונאלי איתו.

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת