077-4000-926

קטגוריות עיקריות

כיצד בוחרים מוצרי קידום מכירות לכנסים?

מוצרי קידום רבים מוצעים כיום למכירה ועל מנת לבחור במוצר הטוב ביותר, עליכם להבין מהן המטרות לשמן אתם רוכשים מוצרי פרסום, מהו התקציב שיש ברשותכם למטרה זו, מי הוא קהל היעד שעתיד לקבל את המוצרים ועוד.
לא כל מוצר מתאים לכל חברה ולא לכל מוצר יש אותם היתרונות, כך שעליכם לחשוב ברצינות וכובד ראש אודות הבחירה שתהיה אפקטיבית ותשתלם לבית העסק שלכם.

מי זקוק למוצרי מוצרי קידום מכירות
אתם תוהים האם אתם אכן זקוקים למוצרי קידום בחברתכם? אם תענו בחיוב לפחות על שניים מהקריטריונים הבאים, הרי שחשוב שתשקלו את הרכישה של מוצרי קידום המכירות, שיכולים למנף את בית העסק שלכם לעיתים באופן מהותי:
* אתם עתידים להשתתף בכנס, תערוכה או הרצאה חשובה? רכשו מוצרים לכנסים אותם תחלקו לקהל המשתתפים.
* אתם רוצים ליצור חשיפה מקסימאלית של שם העסק שלכם בקרב לקוחות פוטנציאלים רבים? רכשו מוצרי קידום מכירות.
* אתם מעוניינים לרצות את הלקוח שלכם ולשמח אותו?
* אתם מקפידים על שימור לקוחות ורוצים לעשות זאת באופן מקצועי?

אם עניתם על הקריטריונים הבאים בחיוב ובמיוחד אם אתם עתידים להשתתף בכנסים בקרוב, גשו לרכוש מתנות ממותגות והיו בטוחים כי החשיפה כבר בדרך.

כיצד בוחרים את המוצר
על מנת לבחור מוצרי פרסום ראויים לבית העסק שלכם, עליכם לבחון את הפרמטרים הבאים ולשים לב כי אתם לא חורגים מהם או מפספסים אחדים.

• תקציב – ישנן מתנות ממותגות רבות וטווח המחירים הוא נרחב. על מנת שלא תקלעו למצב בו אתם מוציאים מעבר ליכולות הכלכליות שלכם ונכנסים לקשיים, הגדירו מבעוד מועד את התקציב שיש ברשותכם למטרה זו.
מהרגע בו יש בידיכם את התקציב, תהיו ממוקדים יותר ותבחרו את המוצרים אך ורק בהתאם ליכולות שלכם, מה שיחסוך לכם זמן רב במהלך החיפוש.

• מטרה – הגדירו את המטרה לשמה אתם בוחרים מוצרים לכנסים. ישנן חברות אשר כל מטרתן היא ליצור חשיפה נקודתית ואז יכולים השוקולדים להיות נכונים כמתנה בכנס, אך אם המטרה היא לטווח ארוך, הרי שיכול להיות שנכון יהיה לכם לרכוש פחית סוכריות, עט או יומן, איתו יסתובבו הלקוחות במהלך כל ימות השנה.

• עליכם לדאוג כי המוצר אותו תעניקו ללקוח הפוטנציאלי שמשתתף בכנס יהיה שימושי עבורו, אחרת הוא לא ימצא בו עניין ובאופן ישיר חברתכם לא תיחקק בזיכרונו.

• חשיפה ויראלית – אם אתם רוצים ליצור חשיפה רחבה על ידי הלקוח שקיבל את המתנה (דהיינו הלקוח יחשוף עבורכם את המוצר עם לוגו החברה לחבריו ושותפיו), כדאי לבחור את המוצר הנכון לשם כך.

• גודל – את המוצר אותו תבחרו לקחת לכנס ולחלק לנוכחים, כדאי לבחור גם בהתאם לגודלו. עליכם לקחת בחשבון כי אנשים מסתובבים כל היום ועל כן הם צריכים להרגיש בנוח עם המוצר אותו הם סוחבים, שלא יהיה כבד מדי ושלא יהיה גדול מדי. יחד עם זאת חשוב לזכור כי גודל מהווה פרסומת ניידת טובה יותר ולכן צריך למצוא את האיזון הנכון (למשל תיק או שקית בד ימשכו קהל לביתן שלכם).

לקבלת מוצרים המומלצים במיוחד עבורכם לכנס / התערוכה הקרובה, פנו אלינו!

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת