077-4000-926

קטגוריות עיקריות

 

מתנות ללקוחות יעזרו לכם לשמור על קשר חיובי עם הלקוחות שלכם ולהבטיח שהם ירצו לחזור אליכם שוב ושוב. לעתים קרובות יחס אישי וחמים הוא כל מה שעושה את ההבדל בין עסק בינוני לעסק משגשג. במאמר זה נתן לכם עצות לגבי הענקת מתנות לסוף השנה או מתנות ללקוחות, על מנת שתוכלו למצב את עצמכם כיוקרתיים ומרשימים.

מספר המלצות על מתנות שיכולות למצב אותך כיוקרתי

· שוברי קנייה – למרות שבדרך כלל רוב האנשים מקשרים שוברי קנייה עם קופונים להנחה בסופר מרקט, למעשה מדובר על מתנה אשר בהחלט יכולה לעזור לך לקנות את לבם של הלקוחות שלכם ואפילו לעשות עליהם רושם עז. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור לגבי הענקת שוברי קנייה בתור מתנות ללקוחות, הוא להתאים את השובר לאדם באופן אישי. לדוגמא, אם אתם יודעים שאחד הלקוחות החשובים שלכם הוא ממש תולעת ספרים, קרוב לוודאי שהוא ישמח לקבל שוברים לקניית ספרים.

· מתנה שהיא חוויה – מי קבע שמתנה חייבת להיות משהו חומרי? אם אתם מעוניינים לעשות על הלקוחות שלכם רושם חיובי באמת, אנחנו ממליצים שתבחרו דווקא להעניק להם חוויה במתנה. חוויה יכולה להיות השתתפות בסדנת ריקוד למתחילים, סדנת בישול או כל דבר שיעשיר את חייו של האדם שיקבל את המתנה. גם במקרה הזה חשוב לזכור להתאים באופן אישי את המתנה לאדם. אפשרות נוספת היא מתנה שתעורר באדם השראה או שתתן לו מוטיבציה להגשים את מטרותיו, כמו למשל סדנת מודעות עצמית או כרטיס להרצאה שתעזור לו לשפר את חייו.

· מתנות אופנתיות – נכון שחשוב מאוד לטפח את הצד הפנימי שלנו, אך לא יזיק גם לעבוד על המראה החיצוני שלנו ולעשות את כל מה שאפשר על מנת להיראות במיטבנו. אם אתם מחפשים רעיונות עבור מתנות לסוף השנה שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם, אנחנו ממליצים על פריטי אופנה שיוכלו לעזור להם לשדרג את הופעתם החיצונית. לא חייבים לקנות חליפה או שמלת ערב, מספיק אפילו פריט אופנה קטן ואיכותי אשר יכול לעשות את כל ההבדל בין הופעה שגרתית להופעה מרשימה. למשל, באמצעות הדפסה על תיקים אפשר לקחת תיק שגרתי למראה ולהפוך אותו לתיק בעל מראה יוקרתי או אופנתי.

 

מספר טיפים לבחירת מתנות ללקוחות אשר יכולות למצב אותך כיוקרתי

· מוצר שימושי, לא פרסומת – אין זה משנה אם אתם מעניקים מתנות ללקוחות או מתנות לסוף השנה, הדבר החשוב ביותר הוא שהאדם יוכל להפיק ממנה תועלת. נכון שאתם מעוניינים בעת ובעונה אחת לפנק את הלקוחות שלכם ולקדם את העסק שלכם, אך חשוב לא להגזים במסר השיווקי. אם, למשל, בחרתם לעשות הדפסה על תיקים בתור מתנות ללקוחות שלכם, אין פירוש הדבר שאתם צריכים לתת להם במתנה תיק עם הדפס של הלוגו שלכם בענק.

· הוספת מגע אישי – על מנת להרשים את הלקוחות שלכם, ולתת להם להרגיש עד כמה הם חשובים לכם, אנו ממליצים שתוסיפו ברכה אישית שכתובה בכתב ידכם, או לכל הפחות חתומה באופן אישי. אפשר לכתוב מספר מילים בודדות, העיקר הכוונה.

· הגודל לא קובע – למרות שאתם מעוניינים לרצות את הלקוחות שלכם, חשוב לזכור כי בהקשר של מתנות ללקוחות הגודל לא קובע. במקום זאת, שימו דגש על איכות המתנה ועל התאמתה ללקוח באופן אישי.

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת