077-4000-926

קטגוריות עיקריות

איך לבחור מוצרי קידום מכירות לפרסום

שאלה שאתה או את בטח שואלים את עצמכם - מה לעזאל עלי לבחור מכל המבחר הגדול של שקיים של מוצרי פרסום \ מוצרי קידום מכירות ???

לכן ננסה לתת מענה לשאלה הזאת...

 

שלב ראשון - אפיין את הלקוח שלך (או הלקוח הפוטנציאלי

  • האם אלה אנשי עסקים ?
  • האם הם סטודנטים ?
  • האם הם ילדים ?
  • האם הם העובדים שלך ?
  • האם הם משווקים של מוצריך ?

שלב שני - איפה תרצה שהלקוח יהנה מהמתנה (מוצר קידום המכירות שתיתן לו ) ?

בכדי לקבוע איזה סוג מוצר תרצה לתת בתור מתנה ללקוחות עליך לחשוב:

  • האם הלקוח שלך נמצא רוב הזמן במשרד ?
  • האם הוא נהג ולכן הוא נמצא בעיקר ברכב ?
  • האם זהו סוכן שטח שנמצא אצל לקוחות (ואולי משווק את המוצרים שלך) ?
  • האם אלה לקוחות מחו"ל ?

ברגע שאתה יודע מיהו הלקוח שלך אתה כבר עברת שלב משמעותי בבחירת המוצר!

שלב שלישי - ?

לשתף

בירורים והזמנות

פרטיך חסויים ולא נעשה בהם כל שימוש.

שמשייה לרכב משני עיגולים, קוטר כל עיגול 62 ס"מ
לוח שנה שולחני ,מעמד קרטון קשיח , לצד דפי לוח השנה מסגרת לתמונה \ אפשריות מיתוג

מאמרים

מבין לקוחותינו

שם ללקוח1
שם ללקוח2
שם ללקוח3
שם ללקוח4
שם ללקוח5
שם ללקוח6
שם ללקוח7
שם ללקוח8
אודות החברה: האתגרים העסקיים העומדים כיום בפני כל עסק או ארגון מורכבים יותר מבעבר. התחרות היום יומית ותנאי השוק מצריכים שיפור מתמיד ויחד איתו בידול ושמירה על יחסים מעולים עם לקוחות החברה ועובדיה. פרסום 10, מאמינה שלכל חברה יש את שני הנכסים החשובים ביותר של החברה: מבחר השירותים שלנו: מוצרי פרסום וקידום מכירות כולל ביצוע המיתוג בהדפסה \ רקמה \ חריטה, ייצור וייבוא מהיר של מוצרים ייחודיים בהצאמה אישית לצורכי הלקוח, ביגוד ממותג, מתנות Giveaway לתערוכות וכנסים, מיתוג כלים חד פעמיים למסעדות, עסקים. המשאב המרכזי והחשוב: עובדי החברה - המשאב המקצועי והאיכותי שצריך לטפח ולתדלק כדי שיוכל לאפשר לחברה לתפקד היטב ולהיות יעילה ורווחית.
כניסה למערכת